View Full Version : help
am terminat o sc post lic sanitara in tara..pr mea este aceea ca nu am profesat.au trecut de atunci 5ani....sunt in irlanda de 4..intrebarea mea este.. pot lucra ca infirmiera<care assist>doar cu diploma tradusa in engleza si.....fara experienta.stiu ca pt a lucra ca nursa trebuie sa fii inregistrat in acel..an board...un sfat va rog si multumesc anticipat celor care imi vor raspunde
vasiletina
03-09-2007, 15:43
buna marta,
nu ar trebuii sa fie vreo problema a munci ca si care assistant, desi depinde foarte mult de angajatorul care este dispus sa te primeasca, si mai ales daca ai dreptul legal de munca.
incearca, desi sunt ecele mai multe locuri de munca prin agentii, care fac legea in acest domeniu.
bontasoana
27-10-2007, 11:45
Buna,
Eu sunt asistenta medicala si am absolvit postliceala sanitara ca si tine dar profesez de 7 ani in Romania.In momentul de fata astept inregistrarea mea la An Bord Altranais(Colegiul Irlandez al asistentilor medicali).Eu vreau sa vin in Irlanda sa muncesc ca asistenta si am apelat la o firma din Bucuresti de mediere.Ei nu cereau decat 3 luni vechime.Dar daca ai orele de studiu care se cer nu cred ca e o problema sa te inregistrezi la An Bord Altranais.Daca vrei mai multe detalii despre actele necesare si procedura trimite-mi un e-mail pe adresa: bontasoana@yahoo.com
Cred ca in yrma cu o luna citeam in ziarele din Ro ca din 20 octombrie 2007 romanii pot profesa in vreo 7 meserii in orice tara din EU fara alte aprobari si asistentii medicali sunt in aceasta categorie. Verificati si voi.
sofis_68
27-10-2007, 23:08
Am gasit si eu asta:
http://www.healthlaw.nl/bo8_.html
Fratele meu e veterinar si ma intreb o fi valabil? Nici nu stiu daca sa spun acasa, sa nu le fac sperante false.
Sper sa nu ne faca iar vreo figura cu vreo exceptie, noua, romanilor.
M-am uitat pe pagina de web a VCI si Romania nu apare la Registrable Qualifications.
http://www.vci.ie/index.cfm/loc/3-1
Stie cineva ceva sigur?
Multumesc