View Full Version : Permis de munca nelegat de firma
radudumi
25-08-2007, 13:25
Salutare la toti,
M-ar interesa daca exista vreo posibilitate de a-mi face permis de munca nelegat de firma angajatoare. Daca da, care sunt conditiile? Mentionez ca sunt pe moment in afara Irlandei, sunt programator si sunt in proces de intervievare cu o firma din Irlanda, si as vrea sa aflu amanunte despre permisele de munca inainte sa-mi faca o oferta. (Ei probabil vor incerca sa-mi obtina ei un permis de munca, dar legat de ei, ceea ce nu-mi prea convine, ca, daca ma dau afara, va fi probabil greu sa gasesc altii la care sa lucrez.)
santiago
25-08-2007, 13:53
Salutare la toti,
M-ar interesa daca exista vreo posibilitate de a-mi face permis de munca nelegat de firma angajatoare. Daca da, care sunt conditiile? Mentionez ca sunt pe moment in afara Irlandei, sunt programator si sunt in proces de intervievare cu o firma din Irlanda, si as vrea sa aflu amanunte despre permisele de munca inainte sa-mi faca o oferta. (Ei probabil vor incerca sa-mi obtina ei un permis de munca, dar legat de ei, ceea ce nu-mi prea convine, ca, daca ma dau afara, va fi probabil greu sa gasesc altii la care sa lucrez.)
Daca pleci de la premisa ca or sa te dea afara..then good luck..
radudumi
25-08-2007, 17:10
@santiago: Nu plec de la premiza ca o sa ma dea afara. Dimpotriva. Daca ei vor plati ca sa imi obtina drept de munca, sunt convins ca sunt interesati de mine.
Eu doar ma gandesc ce se poate intampla in cazul cel mai rau. (Colegii sunt rai si nu mai suport atmosfera. Sau firma trebuie peste 3 luni sa dea afara 10 angajati fiindca sunt intr-o situatie financiara proasta, si o sa-i dea pe ultimii 10 angajati afara. Sunt multe variante.) Nu cred ca sunt pesimist, cred doar ca sunt realist.
Imi poate raspunde cineva la intrebare?
sorinmetea
25-08-2007, 19:03
doar self-employed. sau să-ţi faci o mică afacere de 1 persoană şi să colaborezi contractual cu cei care te doresc. este prea complicat, oricum.