PDA

View Full Version : Job Security -Guard Static-Bodyguard -Driver

john
15-01-2007, 19:25
:)Caut un job in Irlanda ca bodyguard , security_guard static -mobile driver, am experienta necesara 3 ani in afganista 1 in irak momentan lucrez ca insotitor valori banci , si garda de corp .Am 39 ani 1.85 105 kg .Doresc sa stiu daca trebuie un atestat or facute cursuri in Irlanda mai intii pentru obtinerea unui job in aceasta disciplina.Apreciez orice sfat , informatie pe care mi se poate da .Multumesc

vasiletina
15-01-2007, 23:05
mai intai de orice ai nevoie de permis de munca (implicit cineva care sa doreasca sa te ajute in acest sens).

in rest totul este mai usor (sunt ceva probe mai degarba teste gen IQ, sau psihologic).

pana acolo, mai trebuie ca Ministrul Muncii Irlandez sa lanseze oficial pe 24 Ianuarie 2007 care sunt schemele de munca si metodologia aplicarii acestora incepand cu 01 Februarie 2007.

In rest cauta pe google: securicor, chubb, group 4, sau mai simplu: security jobs ireland

Valentin
16-01-2007, 22:22
Hi John,
Incearca Chubb Ireland, Divizia Cash in Transit. Trimite un CV in engleza catre HR Department. Fax no 0035312955779 in attention of Jacqueline O'Neill, Rebecca O'Neill. Ei vor analiza CV-ul si vor vedea daca sunt happy sa aplice de Work Permit.
Toate cele bune.

sabin_martin99
18-01-2007, 10:12
Buna,

Referitor la anunt, am 37 de ani si doresc sa-mi gasesc un job in Irlanda
Am depus pe multe site-uri cv-ul meu dar deocamdata nici un raspuns. E mai greu si din cauza ca nu stiu limba engleza.