View Full Version : Fara work permit ?
irlandeza
13-11-2006, 20:25
Vineri , o cunostinta de-a mea , a sunat la DETE , si i s-a spus ca cine are PPS deja nu v-a mai avea restrictii de munca , adica nu mai are nevoie de work permit.
Oare o fi adevarat ? Sau si-au batut aia joc de el ?
Stiti ceva despre asta ?
vasiletina
13-11-2006, 20:56
Permisul de munca este dreptul de munca
PPS-ul este numarul de asigurari sociale si plata taxelor de impozit
Poti avea pe ultimul fara sa ai pe primul, nu si viceversa.
probabil ca cei de la DETE nu au inteles originea celui care a intrebat, ca altfel iar fi spus ca are nevoie de permis de munca.
nimic nu s-a schimbat inca.
irlandeza
13-11-2006, 22:49
Mersi.
Era prea frumos sa fie adevarat.
djmcfoffy
22-11-2006, 23:01
dar daca eu am pps si lucrez ca selfemployer si sunt inregistrat pentru VAT
mai am nevoie de work permit?
Se spune ca facutul PPS-ului e o moda printre romanii care din pacate sunt inca ilegali. Motivul ar fi ca astfel ar putea dovedi ca au fost in Irlanda inainte de aderare. Partea proasta este ca acest gest poate din pacate sa se intoarca impotriva celor care l-au facut fiindca faptul ca au fost inainte de 1 ianuarie 2007 in Irlanda devedeste ca au fost ilegali... Voi ce parerea aveti? Ar trebui lamurita aceasta problema pentru ca foarte multe greseli au facut romanii pe baza unor zvonuri care mai de care mai "intelepte".
io nu stiu de nici o moda, fiindca nu am avut onoarea sa intalnesc romani ilegali pe aici ;)
insa cum ziceam in alt post, ni s-a cerut special dovada ca am cerut green card-ul pt sotul meu venit cu join spouse aici, pentru a putea aplica pt PPS. deci cei de la social welfare n-au decat sa fie mai atenti la actele ce le cer, ca sa se protejeze de asa ceva. parerea mea.
PROOF OF ID - NON EEA NATIONALS
* Current Valid Passport or Certificate of Registration with the Department of Justice, Equality and Law Reform ( Green Book or Plastic Card)
and