PDA

View Full Version : your advice please!

mishulyna
26-08-2006, 23:03
Mi se ofera posibilitatea de a alege un post prin contract in Irlanda sau in Marea Britanie. Sunt asistenta medicala de obstetrica-ginecologie.
Ce m-ati sfatui sa aleg: Irlanda unde specialitatea mea este recunoscuta din start, as avea acelasi salariu ca in UK, (mi s-a spus ca viata e mai ieftina in Irlanda) si n-as avea nevoie de viza pentru statele UE sau UK unde ar trebui sa fac un curs de 20 de luni pt echivalarea specialitatii, costul vietii (inclusiv chirie) mai scump, viza pt orice stat UE absolut necesara...
Orice sfat mi-ar fi de mare ajutor, va multumesc mult, o zi buna tuturor!

sfinx
27-08-2006, 01:03
daca ti se ofera, ar fi bine sa nu ratezi aceasta ocazie.

in Irlanda, sunt mai primitori oamenii( nu e perfect), daca ai acelasi salariu si diploma este recunoscuta ideea ar fi sa accepti varianta Irlanda

depinde unde e spitalul,
functie de locatia spitalului, poti decide unde o sa stai, asa poti sti in mare cam cat o sa te coste chiria

mishulyna
27-08-2006, 06:32
Mi s-a spus ca e vorba de un spital universitar din Dublin, pentru inceput voi fi cazata acolo. De aceleasi conditii as beneficia si-n Londra, unde as primi lunar aceeasi suma in euro ca si in Irlanda. Nu stiu insa daca m-as descurca la fel de bine cu banii astia in Londra ca-n Dublin. ???
Presupun ca voi calatoriti si-n Marea Britanie sau aveti contacte si cu romanii de acolo, sunt ei mai multumiti decat voi sau invers?
Spre rusinea mea nu cunosc mai nimic despre Irlanda, despre cum o duceti, cum sunteti priviti de irlandezi, sunteti multi sau putini, daca va e mai greu sau mai usor sa va integrati decat altor romani plecati in state UE.
Dar imi place mai mult site-ul vostru decat cele 2 pe care le-am gasit ale romanilor din uk...
Inca o data multumesc pentru raspuns, o zi buna!

homer
27-08-2006, 16:41
Eu am stat in UK 1 an de zile si nu mi-a placut.
Sunt in Ireland de 10+ ani si poti sa-ti spun ca e mult mai bine.