View Full Version : un pic de ajutor daca se poate!
salut ....sunt un student din romania care se afla in ultimul an de facultate si sa zica asa am licenta in vreo 2 luni ..... nu e nevoie zic eu sa va zic cat de nemultumit si cat de revoltat sunt de rahatul asta de romania si de ,,sansele'' care ti se acorda ca tanara fiinta care ai terminat si tu o facultate ...de aceea incerc sa ma interesez si sa ma orientez spre o tara din UE .. dar ,mai precis mar interesa Iralnda....ca una se vorbeste eng si stiu cat de cat engleza si zic eu ca e un avantaj ca stii limba....deci sa incepcu inceputul asta daca nu cumva te plictisesc si-ti irosesc timpul aiurea....am terminat liceul cu profil de mate -informatica...si desi eram bun si imi placea domeniul IT cand am iesit de acolo si mam dus sa ma angajez la o firma mi sa zis ca sunt prea mic si mia zis sa mai cresc....ca sa vezi tampenie:)...si mam inscris la faculatea de Mecanica din Galati si sunt cu profil de inginer mecanic..specializare Masini Termice ....adica aici ma ocup de centrale termice de apartamnet si cazane mari de cladiri pentru incalzire si confort....pe aici se numeste ,,Inginer service Centrale Termice''.....adica practic cand se strica jucariile te duci si le repari....intrabarea mea pentru tine era de stii daca pe acolo cu meseria asta am vreun viitor?...daca exista asa ceva ca loc de munca acolo?.....daca imi sunt recunoscute studiile de aici ... si daca nu ce trebuie sa fac sa nu regret ca miam pierdut 5 ani din viata de pomana........si daca e cum pot face stiu eu pe viitor sa emigrez spre irlanda, daca se paoate face asa ceva ..si ce conditii trebuie indeplinite.......psss....vai doamne intrebari ar mai fi 1000 dar vas fi recunoscator daca miati putea raspunde macar la asta ..in special cu partea cu studiile.....ca mor cu vorbe aici ... ca am ajuns sa muncesc gratis in romania ca sa pot profesa meseria asta >:( ca sa imi apara ceva vechime pe cartea de munca........si gandestete