View Full Version : Nurse
Julianne
29-03-2006, 10:09
Hello,
Ma bucur ca am gasit acest forum unde sper sa ma luminez in anumite probleme ;D.
Eu sunt asistenta medicala si de curand am primit o oferta de job de la o agentie ce recruteaza asistente pentru R. Irlanda...
Din pacate cunosc f putine lucruri despre acesta tara si mai ales de cum suntem priviti noi romani acolo, cum sunt platite asistentele si cum este munca lor acolo...
Apoi, ce posibilitati am sa vin cu familia si daca sotul isi poate gasi de lucru ca IT-st...
Ce sanse are fetita mea de 6 ani sa se adapteze si noi sa ramanem definitiv cu viza de munca...sau cu ce fel de viza se poate...?
Va multumesc...
Eu zic ca merita sa vii. Intamplator(sau nu) aveti meserii in 2 domenii care merg destul de bine in Irlanda.
Asistentele medicale sint la mare cautare aici, salariile sint ok. Acuma depinde de ce numesti tu oferta de la agentie de recrutare. Ai trecut deja de faza de interviu, etc. O sa fii angajata lor sau ai aplicat pentru un job intr-un spital ?
Daca ajung sa iti faca oferta as zice sa ceri working visa(in loc de work permit), asta cred ca l-ar ajuta pe sotul tau sa gaseasca mai usor de lucru.
Cu adaptarea e relativ ok, romanii nu sint aici vazut mai prost decit in alte tari.
Copii se adapteaza nu de asta mi-as face probleme.
Romanii sunt vazuti bine cu cateva exceptii, infractorii si cersetorii care nu pot fi vazuti bine nicaieri.
Dar asta nu te impiedica sa ceri viza de lucru. E mai buna decat contractul de munca. Nu poti fi conditionata de angajator ca in cazul contractului.
Ideal ar fi sa fii angajata direct de spitalul sau compania de IT in cazul sotului, altfel salariul ppoate fi negociat intre angajatorul direct si agentia din Ro. Trebuie sa fiti foarte atenti la negocieri.
Aveti __pe cineva aici(Irlanda) care sa va astepte?
__ idee cat costa chiria?
__cum trebuie sa procedezi sa inchiriezi o locuinta?