PDA

View Full Version : Vreau in Irlanda!!

raduvet
08-01-2010, 10:58
Buna ziua! pentru ca nu am gasit o categorie a forumului unde sa ma incadrez, mi-am permis sa deschid un nou thread. daca ar trebui mutat sau sters rog administratorii sa decida. in primul rand sa ma prezint. Ma numesc Radu si locuiesc in romania, iar dupa cum spune si numele threadului vreau in Irlanda. cateva mentiuni....momentan sunt doctorand al unei universitati din romania, mai am 2 ani pana imi termin aceste studii si vreau sa plec. m-am saturat de tara, de sistem, de bani prea putini, care de abia imi ajung de chirie si alte taxe, vreau la mai bine. sunt medic veterinar iar doctoratul il fac in acelasi domeniu. credeti ca as avea sanse sa imi gasesc ceva de lucru in irlanda in domeniu? evident ca mai am 2 ani, si pana atunci se mai pot intampla multe. insa vreau sa imi pregatesc terenul din timp. care credeti ca ar fi sansele sa reusesc la o universitate din irlanda ca cercetator sau asistent universitar? poate lucreaza cineva in domeniu si imi poate da mai multe informatii! va multumesc.

Claudia
08-01-2010, 22:27
Buna Raduvet.
Imi pare rau, nu stiu raspunsul pentu domeniul tau. Dar daca ajuta, te anunt ca facturile la serviciile veterinare aici cam ustura..
Unul din papagali a avut piciorul amputat, €80. Vaccin la un ciine, €40. Cateii vaccinati, negociat la Blue Cross (ofera cele mai ieftine servicii) am platit €50 pentru toti 7. Cateaua operata (neutered - cred ca asa ii spune) €80, dar am reusit sa negociez la €50.
Cu calificarile tale, poate te-ai descurca lucrind pe cont propriu, pina s-ar gasi ceva mai permanent.

Mihaela
11-01-2010, 11:40
Salut, Radu!