View Full Version : Informatii despre TAX CLAIMS
Eu sunt student aici si sunt in ceata rau edspre drepturile pe care le am ca student.Work entitlements sau Tuition Fees Claims.Am intrat pe revenue.ie dar totul este prea ambiguu si nu gasesc ce imi trbuie.Mai este cineva in situatia mea?Ceva info?
vasiletina
22-12-2009, 20:56
ia contact prin pm cu "sfinx" sau "catalin" si pot sa te ajute cu informatii.
ia contact prin pm cu "sfinx" sau "catalin" si pot sa te ajute cu informatii.
Da multumesc.O sa iau legatura cu ei.
Sau vorbeste la universitate cu consilierii pe care ii au in domeniu. Merita incercat si la Citizen Information. Succesuri si refunduri.:tinysmile_fatgrin_t
Work entitlements sau Tuition Fees Claims
pai in primul rand nu poate aparea aici sau .
Daca vorbim de work entitlements atunci vorbim de dreptul de a munci cu jumatate de norma, pe perioada studiilor la o institutiie agreata de catre Ministerul muncii. (in perioada vacantelor se poate si norma intreaga).
Daca vorbim de Tuition Fees Claim atunci trebuie mai multe detalii. La ce institutie esti student, pe ce perioada, cat platesti taxe si cine le plateste
pai in primul rand nu poate aparea aici sau .
Daca vorbim de work entitlements atunci vorbim de dreptul de a munci cu jumatate de norma, pe perioada studiilor la o institutiie agreata de catre Ministerul muncii. (in perioada vacantelor se poate si norma intreaga).
Daca vorbim de Tuition Fees Claim atunci trebuie mai multe detalii. La ce institutie esti student, pe ce perioada, cat platesti taxe si cine le plateste
Am inceput Bachelor`s Degree in Computing in sept anul asta iar cursul dureaza 4 ani.Platesc in jur de 3.800€ pe an eu personal.Ma gandeam ca ar trebui sa fie posibil sa imi fie restituite macar un procentaj din ce platesc eu pe un an dar nu stiu cat,cand,unde si cum.
ai aici aplicatia http://www.revenue.ie/en/tax/it/forms/it31_form.pdf