PDA

View Full Version : salut

denv
31-12-2007, 03:25
Salut!

Vad ca discutiile de pana acum au fost pe langa subiectul rubricii. Nu stiu daca se obisnuieste ca noii membri sa se introduca.

Sunt Dragos, am 23 de ani si am sosit in Dublin pe 24 decembrie (am mai petrecut 2 saptamani aici la inceputul lui noiembrie insa). Sunt din Botosani dar am locuit in ultimii 4 ani, pe perioada studiilor, in Bucuresti. Sunt inginer si lucrez in telecom.

La multi Ani!

roadrunner
31-12-2007, 10:50
Buna Dragos,
software sau hardware? (in telecom)
Roadrunner

admin
31-12-2007, 13:44
salut Dragos, bun venit pe forum...

homer
31-12-2007, 14:49
Hey, bine ai venit.

denv
31-12-2007, 20:31
Bine v-am gasit!

lucrez pe partea de network surveillance & engineering si pe chestiile astea nu poti sa nu te atingi si de hardware dar in principal tine de software (protocoale)

justin
17-02-2008, 21:37
Buna,

Numele meu este Justin si ma voi muta in Dublin din aceasta vara la sfarsitul lui Iulie pentru un master. Am 22 de ani si sunt din Cluj-Napoca. O sa dau o tura prin Dublin de Sf. Patrick si vroiam sa va intreb daca exista vreun local sau loc sau zona etc. pe unde as putea sa intalnesc alti romani. O sa ma intalnsc cu prietenii mei care toti sunt irlandezi insa ar fi frumos sa ma vad si cu romanii mei.

No..va zic o seara buna si weekendul s-a terminat asa ca va urez o saptamana faina tuturor.

pa-pa!

admin
20-02-2008, 15:41
Bine ai venit pe forum.

Nu cred ca este un loc in care se intalnesc romanii... dar daca vor fi ceva evenimente le vei afla aici.

justin
21-02-2008, 16:57
Mersi mult de tot.

As mai avea o mica intrebare daca se poate. Stie cineva daca este nevoie de ceva work permit special daca voi lucra pentru Google sau pt Oracle. Intreb pentru ca in acest caz salariul este peste media obisnuita a irlandezilor si ma gandesc ca poate este nevoie de ceva documente sau poate sunt restrictii etc. Multumes mult de tot.

va imbratisez pe toti!

asorin
21-02-2008, 17:33